Baaabaoo

Hej på er! Har haft en otroligt rolig helg i tranås, i fredags tog jag och min fina pojke fredagsmys i soffan med god mat och xmen , riktigt mysigt!
På lördagen fikade vi på ett av cafena inne i stan innan vi begav oss mot linköpingsträffen, hela kvällen var eyecandy med fina bilar, mycket däckbrännande och fartfylld drifting, riktigt häftigt! Var hemma runt ett då vi däckade rätt fint! (höhö däckade;))
Idag begav jag mig hemåt runt halvfem då jag plockade upp Moa, hon fick prova Tiffanie en runda i skogen, vi har kommit på att Tiffanie och Moas häst Prisse är rätt lika till sättet att rida, gick iallafall jättebra!
Jag och Laban försökte hänga på i galoppbacken men Tiffanie är fortfarande för snabb;)
Nu står maten i ugnen och jag ska hoppa in i duschen!
Hoppas er helg har varit bra!
Min har varit swagalicous;)
Xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0