Målen med Tiff 2012

Yes som sagt har ju hamnat rätt mycket back nu när allt är som det är men jag lägger mina mål och mitt hopp på hösten.
Så alltså började ju som sagt hoppa med henne i början av året.
30,40 och 50 cm avklarat.
Här kommer mina tankar och mål då;)

  • Starta en tävling i hoppning
  • Starta en tävling i dressyr
  • Kunna galoppskänkel (något hon knappt kan idag)
  • sista målet är att ta oss över ett 80cm hinder

Lägger såklart målen betydligt högre inför 2013 men ett år i taget;)
Antar att det är många som sitter och suckar nu och tycker det ena och andra om målen men håll era åsikter för er själva thank youu!;)

I början hade jag planer på att sälja henne men tror att denna lilla söta 4 åring har galoppat rakt in i mitt hjärta för att stanna!
Underbara häst!

Har lite planer på att börja träna nh med henne igen, betydligt enklare nu när man har paddock och man får ha dem lösa;)
Menmen en sak i taget!

Dagen då hon kom!

image description

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Varför fundrade du på att sälja henne?

Svar: alltså jag vet inte!:O men kände först att jag hade så jäkla mycket ansvar och att hon var så sjuukt bråkig i början så visste inte om jag skulle klara av det !:O
ekevald.blogg.se

2012-05-30 @ 21:05:14
URL: http://stallnogelid.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0