Dag med fröken Hessbo!

Yes det har varit en mkt trevlig dag, först upp vid halv tio och åka till stallet med Annie, där fick hon träffa min häst och sedan fixade vi maten och traskade en runda i stallet.
Får se om det blir ridtur imon.
Efter det åkte vi till mor där vi käkade lite och drack kaffe, vi hann såklart med massans prat med!
Mycket trevlig dag vilket jag tackar för, tackar ochså för skjutsen såklart;)

Sedan åkte jag och mamma en runda till affären, eller ja, mamma gick in och jag satt i bilen, helt slut är jag och smärtan är oliiidlig!
Hemskt!
Nu ska jag vila en liten stund här hemma och sedan ska sängen bli min vän ikväll!
See you later bitches;)

xoxo



miss my blondiehair!

Kommentarer
Postat av: MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

VAd kul du gillar bloggen! :)



TÄVLA OCH VINN EN STEG OCH KALORIRÄKNARE!

http://overleva.blogg.se/2012/january/vinn-en-steg-kaloriraknare.html

2012-01-19 @ 09:54:55
URL: http://overleva.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0