Supermogen.se?

Höhö sitter och tittar på I used to be fat, love it!
Vissa av dem tappar asmkt i vikt!
Anyhow, sitter och känner mig som en jubelidiot för att jag inte kan rida, känns hemskt ska jag tala om :O
Men det är bara att jobba som tuuuusan för att bli bra, jag har ju bra motivation iaf :)
Och tack o lov har jag bästaste Hanna som rider min häst och tar hand om henne tills dess att jag kan göra det själv, vad skulle jag göra utan henne? <3
Vill bli frisk, viiill blii!

Iaf nu till lite roliga nyheter, jag har gjort något otroligt omoget ;)
Förutom alla andra omogna saker jag gjort denna vecka så har jag beställt en årsprenumeration av Min Häst.
Hej 10åring?
Love it ;)

xoxo



Förlåt att min arm ser helt tjock ut ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är därför man ska ha en yngre syster som man kan sno tidningen av när den kommer ;)

2012-02-08 @ 21:15:44
URL: http://s
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Men du.. alla har olika intressen, en del gillar pc-tidningar, andra gillar korsord och andra gillar min häst ;)



Sv Tack för dina fina ord :)

2012-02-08 @ 23:03:45
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0