Wiieeooo!

Hej på er, full fart!
Var var jag senast?
Just det, efter frukosten pillade min man ihop den älskade bmwn igen, underbart härligt!
Superhappy Jennie iaf!
Sen körde jag upp till Laban och red ett riktigt intensivt dressyrpass.
Skriver ett inlägg om de sen!
Sen åkte jag till stallet och kollade på lite träningar, hämtade upp Marie och körde upp till Hanna.
Där satt vi och pratade skit och åt gott innan hon skulle till jobbet.
Sedan drog jag och marie ut till orlunden och satt och snackade enda tills det blev mörkt innan vi körde en runda.
Mycket trevligt!
Nu är jag hemma och har duschat, ska slänga ihop lite mat till hjärtat och sedan dejta sängen!
See yaaa!
xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0