Shiet!

Hela dagen har bara försvunnit, låg och vilade i sängen när hjärtat stack så somnade, så typiskt!
Körde hem till mamma och lämnade katten, har fixat och donat hela kvällen, bakat kokostoppar och ätit en jäkla massa nudlar.
Har ochså funderat ut vad jag äntligen vill göra!
And it all starts monday, tänker inte säga ett ljud till någon, bara min kära kompanjon Brusell som är involverad höhö;)
Nejmen för en gångs skull vill jag göra något för MIN skull, och jisses vad jag ska göra det!
Ska planera och greja imon, på lördag är det bilträff och söndag tävlingar.
Vi får väl hoppas allt går bra!
I'll let you know... maybe?;)
xoxo


saknar mitt blondiehår<3

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0