I've gone fat!

Aa den sorgliga verkligheten har kommit ikapp mig, har gått upp tre kilo, helt sinnessjukt!
Måste verkligen ta tag i mitt liv nu alltså!
Så nu blir det sundare och smalare matvanor med mer motion och mindre sötsaker.
Kan förhoppningsvis börja springa igen så fort foten börjar bli bättre och så fort magen är mindre ger jag mig på simbassängen, snart dags nu!
Ni kommer att få vara uppdaterade;)
Ska iaf ner 6-7 kg innan jag är nöjd, då har jag sammanlagt gått ner 14kg, duktig idiot!

Anyhow dagen har varit fin!
Blev som jag sa en skrittur på Tiff med Hanna och Hälge och sedan en barbackarunda på Laban, så sjukt mysigt!
Sedan hoppade jag inom Winberg en runda och fick se hans lägenhet, mysig!
Lånade lite böcker och blev upplockad av Rasmussen som jag har umgåtts med fram till nu!
Nahe skriva lite och sedan säängen!
You know you love me
xoxo


Kommentarer
Postat av: M - O - O - N - S

dropin!

MOONS.BLOGG.SE

2012-04-03 @ 10:17:27
URL: http://moons.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0