jojomen!

Full fart som vanligt i mitt liv!
Ponnyn min har fått vila sen i måndags, tror hon behövde det :)
Så imon ska jag sätta igång henne igen och har därför lagt upp ett schema, har fullt upp hela veckan!
Kommer längre ner ;)
Ska beställa en ny telifon med, behövs verkligen!
Nahe nu ska jag slänga på mig lite kläder och sedan bege mig ;)

Måndag: jobb, frisören, skritta Tiff
Tisdag: jobb, rida ut med hanna, möte
Onsdag: jobb, stallet och mocka, tiff får vila, ev köra till k-hamn
Torsdag: jobb, testa galoppp med tiff
Fredag: jobb, tömköra(?)
Lördag: Sabine följer med till stallet, rida tiff, middag hos mor
Söndag: Stallet, tiff får vila, middag hos pappa(?)





Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0