Poor me!

Sedär ja!
Ett inlägg till!
Gårdagen spenderades först med lite umgås, sedan var vi ute och körde lite.
Någon körde fast host host!;)
Men sen var vi ute i snöovädret och härjade till morgonen, rätt kul faktiskt!

Idag gick jag faktiskt upp innan två, plus till mig som har vänt hela livet upponer nu på lovet, fint ska de va!;)
Jag är som vanligt inte hemma men det är ju faktiskt inget förvånande!
Har varit hos far och hämtat min otroligt äckliga tranbärsjuice ochså.
Pluuus i kanten!
Vi får väl se vad som händer ikväll, hörde det var let's dance höhö;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jajemän! När du ska skriva ett inlägg får du klicka på "ändra redigerare" nere i vänstra hörnet på inlägget. Då funkar den att blogga med :)

2011-01-07 @ 19:06:40
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Ylva

Tack så mycket !! :D

2011-01-07 @ 19:47:22
URL: http://stadig.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0