God.. gässp

Hej på er!
Här sitter jag klockan sju på morgonen o undrar var natten tog vägen.
Den bestod av att vakna ungefär 300 gånger och drömma en himla massa mardrömar.
Mums vad Jennie tycker om att sova!
NOT!
Men har inte sovit ordentligt på hela lovet så antar att kroppen är så trött att mina mardrömmar kommer fram.
Funderar på att sticka hem efter skolan o gå en runda för att få träningsvärken o släppa o sen bara gå o däcka i sängen.
Vi får väl se hur det blir!
Ska sitta vid en dator hela dagen så lär väl ha hunnit somna ett par gånger innan dess, typ;)
nej vi hörs senare!

Förresten ännu mer SKIT
Tvättade mitt löshår igår o nu har det inte hunnit torka tills idag, FAIL!
Dessutom har ja letat efter min ipod hela natten o hittade slutligen den imorse bakom en tröja, FAIL!



Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0