Klaga, ovanligt?

Tja ännu en sak
Jag hatar att bli uträknad ur folks liv och det har hänt mig, mer än en gång
Planer som inte går som man vill, klagar man får folk damp
Är så jävla trött på att känna mig som en jävla blodigel på folk
Så idag ger jag upp på folk överhuvudtaget
Det är fan ingen mening att höra av sig eller ställa upp för någon längre
Du får ingenting tillbaka

Nu ställer jag in mitt liv, mina planer och ger upp
Ha ett trevligt och jävligt händelserikt liv ni som "alltid finns där för en"

Kommentarer
Postat av: Rasmussen

Jag väntar på ett gudomligt kaffemöte <3

2010-05-14 @ 18:27:23
Postat av: Ingrid

vet precis hur du känner! så jävla tråkigt att alltid behöva vara den som hör av sig! så nu har jag låst in mej hemma sen i höstas och är antingen på jobbet eller hemma. :P

2010-05-14 @ 19:50:02
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Annso

Känner igen mig i det där jag med.. skittrist är det!!

2010-05-14 @ 21:46:59
URL: http://towhatcost.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0