It didn't

Hellu!
Sorry att jag inte har bloggat men igår var en fartfylld dag.
Blev skola och sen upp till Brusell.
Senare kom Ola och Simon upp och då blev det festande enda tills vi fick den briljanta idén att åka till donken.
Så vi packade in oss i bilen och begav oss med Ola bakom ratten.
Massa gott med mat!
Var hemma runt halv två och då blev det att ge sängen direkt.

Dagen har varit seg och har endast bestått av nerplockande av saker i el.
Det ska nämligen renoveras och grejas i sommar på el.
Så vi slutade vid två och nu kom jag nyss hem.
Hunden har puttat upp min dörr och sovit i min säng hela dagen så den är helt nerdreglad.
USH!
Så nej, jag får väl ta tag alla lakan och ta ut dem.


Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-06-02 @ 10:04:59
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0