Dagens Lektion!

Hatar inte ni ochså när man har lyssnat på en låt ett jävla bra tag som är ny och rätt vad det är har alla hysteri på den.
Dels blir den dålig och dels blir man irriterad på att afterblivna människor inte kan ha hört den innan och säger att de har "hittat ny musik".
NY MY ASS!
Ett bra exempel är Eminem – Love The Way You Lie
Med Rihanna och Eminem.
Har haft den i min spotifylista sen den kom ut (med lokala filer) och NU börjar folk lyssna på den och den har precis blivit inlagd på spotify.
Gå och lär er att lyssna på NYA låtar och hysteria inte om gamla.

iaf blev det jobb idag och nu är jag svintrött, blir mat och sedan ska jag ta tag i sminkningen som jag har tjatat om i ett par veckor nu!
Höörs seeeen!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0