You've been the only thing that's right in a lifetime

Jau, saknad står på listan idag.
Tänker tillbaka på allt gammalt, vissa saker man saknar och vissa inte.
Är trött på att alltid visa mig perfekt hela tiden.
Är trött på att inget är som förr.
Är dock glad över sista delen av detta året då det har gett mig många nya upplevelser
och jag har insett vilka som verkligen är mina vänner
Ja fyfan.

Jag och Brusell pratar rösten av oss om sånt här ändå
Helt sjukt!
Stack upp till henne igår då allting blev lite för mycket.
Skönt att prata av sig lite och bara ta det chill
Skrattade åt alla idioter ochså
Ganska intressanta saker man har börjat inse nu alltså
Ikväll kommer Brusell hit, blir lite middag och sedan kanske ut på äventyr?
Vem vet var kvällen bär.
En sak är iaf säker.
Jag BEHÖVER power king nuuu!
Aja CIAO!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0