17:39

-
Dagens sminkning då.
Väldigt naturligt med bara foundation, puder, mascara och lite kajal.
Förlåt för den dåliga bilden men för tyysan ja e trött!
Ligger i soffan och glor på Anna Skipper, den jag hade behövt faktiskt.
Blev inget joggande idag då jag har hostat hela dagen och blöder i käften så
om jag ska vara ärlig orkade jag inte.
Menmen, det bra är iaf att jag ska med Hanna till Kristianstad där hon ska
rida Grand Prix häst och kolla på jobb som hästskötare.
Ett rent drömjobb faktiskt.
Superglad för hennes skull, hon förtjänar det!
Så hoppas att allt går vägen imorgon.
Nej nu ska jag fortsätta glo på tv och hoppas att mamma snart kommer hem med maat!
Ciao!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0