08:21

Jaha, hann inte blogga igår då eftersom allting blev fruktansvärt stressigt och orkade inte starta datorn.
Provet gick sisådär, kunde gått bättre.
Gick dock bättre än elprovet så vi får väl se.
Åkte lite brumbrum med Hedis också såklart!
Obligatoriskt;)
Hämtades i skolan av Hanna efter mycket om och men.
Åkte hem och åt,packade och duschade.
Slängde in hundarna, drog en runda i affären och tankade, sedan bar det av.
Halvvägs ringde mamma och sa att någon hade hittat min plånbok och polisanmält detta.
Jag tror att jag har en räddande ängel ibland!
Och tack gode ängeln att killen som hittade plånboken lämnade den hos mamma.
Kunde gått mycket illa!
Men har man tur så har man!
Vi hade fruktansvärt roligt i bilen jag och Hanna!
Sjungande, drickandes power king och jag smaskade på min kladdkaka hela vägen.
Mums Mums!
Roadtrip är det bästa ändå!
Idag vaknade jag frutansvärt tidigt av att hunden låg och gnällde.
Blev ut i det underbart vackra vädret med henne och nu ligger jag och glor på film.
Vi får väl se vad dagen ger, ska vänta tills Hanna har vaknat också!
Ciaoo!

i

Framme på hemlig destination!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0