morgondagens planer!

Imorn ska jag ge mig på lite pnh med Tiff, var längesedan sist men har öppnare ytor att arbeta på vilket är bra.
Ska se om vi kan komma någonstans, har i princip tappat all hantering med henne nu vilket suger hårt!
Efter det ska jag fota Hanna och Karin och sedan Freja på hennes ridlektion och kanske lite träningar imornkväll.
Vi får se;)
Anyhow, massa hästar hela dagen imon o de gillar vi!

Idag blev det en runda till ams efter ett besök i Karlshamn, sedan lite chillande hemma innan jag och Freja åkte och gosade med hästarna.
Sedan blev det fotboll med mor och Simon, trevlans!
Nu ska jag glo på ett avsnitt av Heartland innan jag ska ge sängen!
Vi hörs hörrni!
Hope you have a lovley day!;)
xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0