Sjukhus!

Anledningen till varför ni inte har hört av mig är en sjukhusvistelse, fick hästen över mig i torsdags och hamnade på sjukhus, fick reda på att jag hade bruten fotled och fick vänta 24 timmar på operation, kom hem i fredags kväll. Är sjukskriven i 6 veckor till o börja med och det suger:( allt har bara varit en dimma fram tills nu, har opererat in två skruvar o plattor i titan i foten, ush ridning är farligt;) det enda positiva med att gå på kryckor är att man får killermage;) nej så bloggning kommer det bli endel ev, vissa dagar mer än andra beroende på hur trött jag blir på min medicin! Har iaf haft en superhelg med mitt hjärta! Ha en trevlig söndag kväll så hörs vi imon:) xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0