I may be bad but I'm perfectly good at it!

Hann till skolan idag, nackdelen var bara att vår lärare tyckte att vi skulle börja vid kvart över nio istället.
Sedan fixade jag nästan klart mitt personliga brev och efter det träffade jag Brusell för att hämta min jacka o mitt löshår.
Jackan sitter helt awesome, bara det att den är lite stor trots att det är en 36 a, jag har krympt en storlek, får börja köpa kläder i storlek 34 istället!
Håret var med bra bara det att det var lite ljust, kan man färga det?
Äsch får se vad jag gör:)
Skulle väckt plutten men någons mobil är avstängd, hosthost;)
Så sitter här med min powerking och slänger igång en film!


Puss på jackan!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej ! Vart oh hur mycket kostade den där jackan ? =)) är det en everest?

2014-09-18 @ 02:00:02

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0