I have a confession to make!

Igår funderade jag på att stänga ner min blogg helt och hållet.
Jag vet faktiskt inte varför men det känns som att det jag skriver här inte spelar någon roll.
Vi är alla ansiktslösa människor i en mängd utan något som får oss att sticka ut.
Jag vill göra skillnad, jag vill att det jag skriver ska betyda något men jag lyckas inte nå fram.
Upplyftande tanke..


E.E. Cummings once wrote,
‘Be nobody but yourself in a world which is doing its best night and day to make you everybody else.
It means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting.’

Kommentarer
Postat av: JENNY

Gud va fin du va i håret där! :D

Passade du skiiitbra i!

2010-11-30 @ 18:08:12
URL: http://jennyjanssons.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0