Hejni

Förlåt att jag inte har varken bloggat eller svarat på kommentarer.
Anledningen är att jag är jättesjuk och har varit sen igår.
Därför slänger jag in ett blogginlägg nu när febern har lagt sig.

Ska försöka att bli någorlunda frisk till imon eftermiddag.
Måste se utsparken och dessutom har jag ett par prov som måste göras på fredag.
Så det är bara till o kämpa på.
Tvåan är iaf snart över vilket uppskattas.

Ska lägga mig i sängen och titta på Max Payne nu.
Förresten!
Ni ska få filmrecensioner, honest!
Har ju sett både the boondock saints och Hitman.
Och om jag kommer ihåg Max payne så jäklar!


Jag och Brusell på nyår.
Fejnt ska de va!

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tagit hand om djuren och tagit det lugnt, själv då? :)



Krya på dig! <3

2010-05-26 @ 17:24:52
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du bli veckans blogg?

Anmäl dig på http://stickerbitch.blogg.se och hål tumar för dig!!

2010-05-26 @ 21:35:13

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0