-

Gårdagen resulterade i äventyr med Ola, hamnade till sist hos Hanna där vi pratade lite skit.
Var hemma halv två och somnade som en gris.
Drömt helt sjuka drömmar inatt, typ att jag har blivit jagad av tusentals vampyrer, haft en knivfight med en av dem och till sist fått in kniven i människans huvud, mysigt?
Jag är helt slut och har riktigt ont i huvudet, har ingen lust att göra något alls idag igentligen.
Mitt humör blev förstört i förgår och jag tror att det kommer ta ett par veckor innan jag börjar känna om jag lever igen.
Undra om ens insida kan dö?
Man kan iaf sluta känna.

Nej vi får väl se vad det blir idag


I hate cowards

Kommentarer
Postat av: Jenny Halvardsson

I'm back! Läs och kommentera! :)

2010-06-12 @ 22:49:23
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/
Postat av: helene og michelle

så søtt bilde : - )



- kommenter gjerne tilbake, men ingen tvang.

2010-06-14 @ 14:18:19
URL: http://www.ezel.blogg.no

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0