19:30

Jaha dagen idag.
För det första har jag sovit knappt tre och en halv timme inatt.
För det andra är ja yr och illamående.
För det tredje är jag irriterad och arg på ett visst antal människor.
Iallafall, gick upp vid åtta efter en hel natts pratade med folk.
Frös ihjäl tre gånger på vägen till skolan, började morgonen med engelska = inte kul!
Sedan svenska = värre!
Avslutades med ellära B där vi snackade om växelström och grejer, min hjärna fattar inget!
Var helt slutkörd trots att jag bara varit i skolan knappt tre timmar.
Blev hämtad av Brusell, så blev en runda till Willys där lite mat inhandlades.
Mötte en superglad Whiskey på vägen upp till Hanna.
Den busen hade rymt så vi slängde in han i bilen och körde ner till grannen där vi snackade lite skit.
Körde sedan för att hämta upp T och lämnade dem hemma hos M.
Spenderade sedan eftermiddagen i Brusells soffa med skitsnack och lite mat.
Var helt förstörd så behövde ta det lugnt.
Hämtade upp mamma när vi stack hem, så hann gå en liten runda med hunden.
Nu har jag duschat och ligger i soffan och glor på Biggest Loser.
Gillar vi!
Ciao!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0