19:04

Sådär ja!
Inte haft tid att skriva idag för tro det eller ej så har jag varit tvungen att sitta med huvudet i böckerna idag igen.
Psykologi denna gången.
Går inte bra alls!
Hade elprovet och ja, jag har absolut ingen kommentar, vågar inte ens gissa hur det gick.
Slutade vid två och fick gå en lång bit tack vare att jag inte orkade vänta på bussen.
Så blev att gå ut med hunden och sen plugga lite.
Lagade mat och sedan lite top model.
Nu sitter jag här efter att ha pluggat ännu mer och kollar på biggest loser.
Ska sätta mig någon timme till efter åtta och se om jag kan banka in någonting mer, sen blir det säängen.
Sovit nästan 24 timmar på två dagar nu.
När jag väl sover så sover jag som bara den alltså!
Aja hoppas er dag har varit bra iaf!
Ciao

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0