Morgonblogg från hästryggen!

Coolt va?;) iallafall spenderade gårdagen med Jenna! Vi hade askul verkligen! Fick håret färgat o så kollade vi på sucker punch! Skitnice film;) åkte upp till stallet på kvällen, fick bli en kort runda på tiff och lite longering av Laban innan mörkret började falla!
Nu skrittar jag en runda på laban, ska longera tiff med innan jag drar till Tranås! Hjärtat ska nämligen kolla på andra lägenheter idag så ska följa med;)!
Nahe ska se om jag kan slänga in några inlägg denna veckan;)
Xoxo


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan! Jag ska byta från ett "blogg.se"-namn till .se och undrar om du har lust att kika in på min blogg och ge namnförslag på vad jag kan heta. Kram

2012-10-22 @ 20:39:41
URL: http://alexandrage.blogg.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0