long time no see!

Ja de blir så ibland;)
Har inget internet fortfarande men hoppas på att det ändras till årsskiftet!;)
Men ni ska iallafall få en update!
Det går jättebra med Tiffanie, hon börjar verkligen bli välriden nu och ser ut som ett jäkla muskelberg.
Har inte hoppat på länge men ska försöka passa på nu innan den värsta kylan kommer.
Laban går det sådär med, har haft problem med att han blir hostig och han har tappat en hel del i vikt.
Han tål inte kylan så bra plus att miss surtant tiff äter upp all hans mat.
Från den 1 november ska de börja gå på fri tillgång så då hoppas jag på att han äter upp sig lite.
 
Samma helg blir det tillökning i stallet.
Förutom mina två och Sabines häst Singoalla och hennes foderhäst Hallon får även Sabine hem sitt föl Hamilton.
Ett superfint halvblod på 7 månader ungefär.
 
Vad händer mer i mitt liv då?
Jag far fram och tillbaka mellan Tranås, Ömo och Nässjö.
Pojken bor i Tranås, jag bor i Ömo och jag pluggar i Nässjö.
Full fart gokart!
Hoppas på att få ordning lite på allt farande i slutet på året.
Så that's it för tillfället!
Håll ut trogna fans;)
Lovar att jag kommer tillbaka!
xoxo
 

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0