oijoij!

haha jaa jag vet jag är sämst;)
Anyhow lördags då:
På förmiddagen var jag och Sabine och Johan på börjes, jag och Sabine handlade järnet som vanligt;)
Sedan grillade jag, Marie,Niklas och hjärtat hamburgare, mysigt!
På kvällen var det fest, så otroligt kul!
Träffade alla gamla vänner igen!:D

Söndagen red Sabine min lilla Tiff, gick superbra, sedan åkte jag och Hanna och marie till Emelie och hälsade på. På kvällen myste jag och hjärtat med lite pizza.
I måndags longerade jag lilla Tiff för hon hade fått ett bitsår på ryggen.

Tisdags blev det longering ochså eftersom såret fortfarande såg rätt illa ut.
Kollade sedan på Wemleth träningarna och putsade mitt träns, duktig idiot;)

Ochså idag hoppade jag faktiskt med Tiff.
La ut två bommar och två hinderstöd, både skrittade och travade över bommarna utan problem.
Sedan la jag upp ett löjligt lågt kryss på ca 30cm, Tiff ville verkligen inte hoppa först men i det varv då jag inte trillade av flöög hon över, så sjukt duktig, höjde 10cm, vet att jag är storhopparen;)
Hon flöög över där men andra varvet kände man att hon fortfarande tvekade.
Både hon och jag vet att hade hon stannat när jag höll på att trilla av hade detta aldrig hänt.

Så hon är traumatiserad tack vare mig.
Men ropade till henne uppmuntrande (vilken tönt jag är I know) och det hjälpte faktiskt.
Travade sedan av henne, tänker verkligen inte ta några onödiga risker.
Imon ska jag skritta henne en liten sväng och sedan får hon vila fredag till söndag.

Nu har jag och hjärtat varit ute en runda, är hundvakt ochså!
Har städat och ska strax duscha och sedan kommer Simon med maat!
Gottmos!;)
Hörs sen!
xoxo

Här får ni lite bilder:


Grillningen i lördags;)


Tiff och Sabine!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0