Idaag är vi mooogna;)!

Eller nej.
personen kommer förmodligen hoppa högt av glädje över att ens bli nämnd på min blogg.
Japp, de anonyma kommentarerna börjat trilla in igen och ta det inte fel, jag har absolut inga problem med er mer än att jag tycker det är så otroligt fegt att kommentera anonymt, skriv ist vem du är o så pratar vi om de.

O med tanke på varifrån ipadressen kommer (vet redan vilket område) så kan jag nästan gissa mig till vem du e :)
Can't blame me for fame ey?
Nejmen har säkert gjort ditt förmodligen händelselösa liv lite mer roligt idag, så grattis!
Du har just vunnit en blå färgradio.
;-)
Nu ska jag iaf återgå till mitt händelseRIKA liv!

xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0