få inlägg idag!

Jaa jag har sannerligen haft fullt upp!
Blev som sagt en runda till Tiff innan jag käkade frukost.
Sedan när hjärtat stack till jobbet hämtade jag Hanna och så skrittade vi en liten sväng, känns underbart att vara tillbaka på hästryggen ska ni veta!
Sedan åkte vi till Laban och kollade hältan, han gick lite tungt men visade inga tecken på hälta, skönt!
Hovis kommer ju imon vid nio så då ska han få nya dojjor med!
Härligt!
Iaf, kollade och fotade på hoppträningen idag med,
Bilderna får ni någon gång i helgen eller på måndag, har nämligen igentligen fullt upp!
Nu har jag gjort mig vacker med nyrakade ben och nyplockade ögonbryn;)
Ska slå på stort på lördag med lösögonfransar och lösnaglar, gonna look damn hot!
Nahe nu ska jag äta lite till och sedan naaanaa!;)
natti!
image description

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0