Därjah!

Hoppsan... bloggen var det ja!
Anyhow, har haft en rolig helg, fredagen bestod av besök hos fru Brusell o hennes man;)
På kvällen fick vi besök i form av Niklas och Marie, blev lite filmtittande och skitprat, mycket trevligt!
Lördagen jobbade jag hela dagen och på kvällen stack jag och hjärtat till Niklas och tittade på I am legend, superhemsk film!
Blev Lasses senare på kvällen asnice!
Jobbade hela söndagen och avslutade kvällen med ett mysigt bad tillsammans med hjärtat mitt.
Måndagen bestod av att följa med Brusell till stallet, grejade lite med hennes megahäst och tittade lite på diverse träningar.
Idag har det blivit ett frisörbesök och en tripp till stallet.
Snacka om att jag är sugen på polle igen!
Vi får väl se vad det blir av allt;)
Nahe lite maaaat nu!
Magen kurrar gärnet!


resultat av dagens frisörbesök!
Nästa gång blir det ännu ljusare ;)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej! Va kul att du hittat tillbaka till min blogg :D Nej jag bytte även blogg på bloglovin så sök om så hittar du denna där med!

Så fin du blev i håret, färgen passar dig verkligen!

Kram

2011-09-08 @ 15:47:00
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0