dåååligjennie.se

Inte bloggat igen, I'm aware!
Har anyhow jobbat som en liten jew hela helgen, blev en tripp till Bellas på lördagen, mig som chaffis denna gången så blev en nykter lördag!
Jobbade hela söndagen, kom hem och skulle titta på film med hjärtat men somnade nog lika snabbt igen!
Duktig idiot ;)
Vaknade vid tolv och följde med pojkarna till skroten.
Alltid lika intressant ;)
Blev en tripp till stallet med Brusell, gick med hennes polle ute i skogen så jag fick med motion, bra jobbat!
Tittade på lite lektioner innan vi drog oss hemåt.
Duschat och nu blir det nog lite mat!

Btw har verkligen lärt mig att man inte ska lita på folk.
It's not working!
Otrooooligt underbart att jag alltid e boven överallt !
NOT FAIR!
:(

Nee man kanske ska sluta blogga med så folk slipper sitta o vara arg på en hela tiden!
POINTLESS!


Behöver såååå börja springa igen, titta skinny bitch :D


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0