3 veckor..

Har jag sammanlagt haft semester nu, börjar inte jobba förrens helgen vecka 33 så har en hel del semester kvar, skönt? Ja!
Så nu är jag åter tillbaka, honest!
Det ska bli många inlägg, ni kommer skratta, riva erat hår och bita på naglarna i ren frustration åt inlägg som kommer poppa upp nu när hösten är på g.

Så vad har jag då gjort under min semester?
En himla massa!
Framförallt flyttat runt ungefär tusen gånger.
Först bodde vi hos mor, sedan blev det tripp till östergötland då vi bodde hos bror, min morbror o hans fru och sist i sommarstugan.
Var hemma ett par dagar innan det blev en vecka hos pappa som vi kom hem från igår.
Massa äventyr har tiden bjudit på, motorrenoveringar, köra söndriga bilar, köra i ösregn och åska, hämta mat mitt i natten, smyga runt, åka båt mitt i mörkret och sitta i garaget;)
Under all denna tiden har jag verkligen suttit ner och tagit det lugnt, så jag har laddat batterierna till max.

Första såndär "bita på naglarna" grej jag kan berätta är att vi ska få tillökning i familjen;)
Uhhh what does she mean;)
Ni får veta imon eller ikväll... kanske;)

xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0