Hej igen!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men det bara blir så ibland!
Dagen idag har varit så fruktansvärt hektisk.
Den började med projektarbetsredovisning, gick riktigt bra måste jag säga.
Har slutat bli nervös när jag ska prata inför folk, shit happens om man säger något fel liksom.
Sedan hem en runda, körlektion som inte gick så bra, har en himlans massa feber!
SUCK!
Men har bokat en dubbellektion nu så:)

Har precis lagat lasagne för första gången i mitt liv, ska snart smaka och se om det blev ätbart;)
O så har älsklingen min mat till jobbet imorgon ochså:)

Plus!
Att jag har blivit helt beroende av ett mobilspel, inte lätt o vara jag idag!

Ska vara barnvakt ikväll;)


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0