Hej åter igen!

Har precis sagt hejdå till hjärtat mitt som for iväg till jobbet.
Har varit en rätt skum dag idag med massa lektioner, en av lärarna försökte få mig att titta på djurplågerivideor vilket resulterade i att jag vägrade göra uppgiften.
Vansinnigt att de visar sånt här!
Nu ska jag nog snart köra lite med mami, sen laga mat och titta på film och kanske ta ett varmt bad.
Måste ju vila upp mig inför helgen för det blir verkligen full fart!

Först jobba imonkväll, på lördag hade jag behövt hinna fixa lite med bilen och ta diverse diskutioner med far.
På kvällen ska jag och pojken på fest så på söndag kommer jag nog soooova en massa!
Life is a rollercoaster;)


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0