Dag 05 – Vad är kärlek?

Jag börjar med att kopiera den text jag skrev om dag ett!

"Det där med kärlek är fruktansvärt roligt ändå!
För det första, vad är kärlek?
Kan man definera den som när man var liten och var "kär" i ex Backstreet Boys?
Eller är det någon som man varit tillsammans med när man var liten?
Eller måste man vara en viss ålder för att förstå kärlek?
"

Det är alltså otroligt svårt att definera kärlek.
Men för mig är det att känna trygghet och tillit och passion för någon.
Även om man skulle vara oense om något så kan man ändå förbise det och inte bråka om allt.

För mig är kärlek inte bara en känsla utan en del av en, för när man är kär så vet man verkligen om det!

Kolsyra i hela kroppen!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0