Tycker ni är så söta!

Har för tillfället inget internet eftersom pappa kom på den brilljanta idén o lämna in sin dator tillsammans med routern.
Så kaaaanske imon blir det internet igen!
Kaaaaaanske!
I fredags blev det hotellet, sjukt kul, det man kommer ihåg iaf;)
Fick trevligt besök efter det till lördagen och på kvällen blev det kräftskiva hos mamma.
Jag, bror o hans kompisar satt vid "barnbordet", mycket roande!:D
Igår vilade jag och glodde på transformers 2 med bror o pratade lite skiiit!

Har fått en hel del roliga "anonyma" kommentarer med.
Bara liiiite synd att denna människa har skrivit sitt namn innan så jag vet EXAKT vem det är!
Och NEJ ja svarar inte på anonyma kommentarer eftersom jag inte ser meningen med det eftersom de inte kan lägga ner tid o skriva vem det är så tänker fan inte jag lägga ner tid på o svara på dem^^

Idag blir det Ronneby med Brusell, hon ska rida Emelies häst och jag ska vara kameraman, kommer bli intressant;)


Kommentarer
Postat av: Charlotta Björkman

HEJ! om det är mig du syftar på i inlägget så skriver jag mer än gärna ut mitt namn, tyckte inte det var relevant då mina kommentarer handlade om att du skulle förklara varför du tycker SD är det rätta partiet att rösta på. vill förstå hur du tänker och iochmed att du brinner så för deras politik tycker jag att du kan skriva varför(: + jag har frågat många bloggare om vad de tycker om sd och varför och de reagerade inte så hårt på att jag var anonym, men iochmed att det var ett problem ( om du syftar på mig då) så frågar jag igen! Hoppas du svarar nu när jag lagt ner tid på att inte vara anonym :)

2010-09-13 @ 18:41:22
Postat av: JENNY

H&Ms webshop är den från :}

2010-09-14 @ 11:39:31
URL: http://jennyjanssons.se

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0