The diva thinks!

Jag har kommit på en ganska lustig sak.
Anledningen till att jag mest har killkompisar verkara vara att andra tjejer ofta känner sig hotade av mig.
De verkar känna att de hela tiden måste tävla med mig om allt, inklusive killar.
Det händer ständigt att någon tjej kläcker ur sig något i stil med att de inte vill att deras pojkvän ska umgås med en eller bara prata med en i rädsla av att något ska hända.

Jisses säger jag bara!
Men, man kan väl inte hjälpa att man ser otroligt bra ut och inte behöver tjata på folk att man ska umgås.
Inte konstigt igentligen att folk är otrogna hit och dit om deras flickvän/pojkvän ständigt ska kontrollera dem med hjärnhand..
Vem som helst hade tröttnat!
Nej, tänk två gånger innan ni säger något så kanske ni kan behålla era kära partners!

Christina Aguilera – Bionic



Bara ett tips...

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0