Le secret

Nu släpper jag bomben!
Har ju fruktansvärt mycket huvudvärk så har pratat lite med mamma.
Vi har kommit på att det kan finnas en sockerbov i det hela.
Så nu ska jag då börja på en non carb diet
Så inga mer kolhydrater eller stärkelse.
Så inga sötsaker, pasta, potatis, frukt, ris eller rotgrönsaker.
Och såklart, inga mer energidrickor, kommer dö helt och hållet.
(shiet prata på lite nu)
Så vad får jag då äta?
Kött av alla former, skaldjur, ost, ägg, champinjoner,grönsaker och liknande.
Väldigt smalt och bra.
Ska sätta igång med alla promenader på allvar, massa mil ska avverkas.
Såklart styrketräning också, magrutorna ska fram!
Hoppas även på att alla extrakilo kan försvinna med.
Japp, detta är alltså min plan inför framtiden, en big change med andra ord.
Men nu har jag ju gett er skvallerkärringar något att prata om;)
Haters make me famous!


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0