All I can hear is Blah Blah Blah


(Halloween 2008)

Jag blir så sur o irriterad!
Ja nu ska jag klaga lite!
Jag är trött på folk som inte vågar stå upp för sig själva.
Folk som åker snålskjuts och folk som är för jävla stora i truten.
Man vill bara slå dem på käften!
Och jag blir framför allt irriterad på att jag inte är i närheten lika smal som jag var för ett år sedan.
Då tränade jag, åt bra och var allmänt hälsosam.
Det bara MÅSTE bli ordning på det.
Tror jag måste ha gått upp minst 10 kg sen 2008(kolla bilder)
Blir helt jävla deprimerad!
Här är bilder från min smalperiod.


Bilder från dansshowen 2008

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Hej :) allt bra idag?

2010-04-22 @ 10:44:42
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Anonym

du må ha varit smal då, men du är bannermig smal nu med. du ska veta att jag hade lätt bytt med dig bruden! keep on the good work, bloggen läses ;)

2010-04-25 @ 16:38:47

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0