Så himla typiskt mig!

Yes som vanligt är jag dålig på att uppdatera men i försvar kan jag säga att det har varit lite mycket just nu.
Tempot ökar varje dag och jag lever livet oftast.
Helgen var rolig då lördagen började med Tacokväll hos mig, fortsatte med att leka Taxi och slutade med sällskapsresan hos Hanna.
Söndagen var fylld med julbak med mami och sedan har veckan sprungit på.

Igår var jag och mamma i Malmö och fotades vilket var superkul!
Har glömt hur roligt det är men fick uppfriska minnet lite.
Bilderna blev ganska bra, lägger upp några här sen.
Nu ska jag gå och koka lite cappucino och sen gå en runda med Hanna och hunden.
Ikväll blir det plugg och vem vet vad som händer sen!
Ta det chill!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0