Kan man göra annat än att skratta?

Nej jag tror inte det!
Har inte uppdaterat på ett tag igen men jag försöker okej?
Iallafall slutar jag skolan på fredag äntligen.
Behöver ett lov nu att vila upp mig på.
Snart är det julafton med och det gör allting värre eftersom jag HATAR julen.
Men man får försöka jobba på.
Imorgon slutar jag fyra och sedan blir det väl ut och gå en runda med Hanna.
Fredag är ingenting planerat änsålänge.
Bara en konsert i skolan som vi ska se och sedan får man se var dagen tar en.
Har ju dock en psykologiuppgift kvar att skriva så ska försöka börja på den nu snart så man hinner klart.
Men som sagt har jag ingen ork kvar vilket är väldigt frusterande.
Ska in till doktorn imorgon igen och ta en massa prover ännu en gång.
Kommer aldrig bli av med migränen eftersom de aldrig hittar något.
Blir så trött!

Nej nu ska jag fortsätta glo på tv och bara njuta av all snön ute!

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0