Whoopish!

Haha världens bästa rubrik;)
Sitter i Tranås hos pojkvännen o väntar på att han ska sluta jobba!
Sedan ska vi bege oss mot Ömo för att köra mamma till olofström igen, suck!
Tack o lov ska vi bara köra halvvägs!
 
Gårdagen då?
Joda efter hela dagen på Mantorp var man lagom sleten så igår tog vi en lugn dag i soffan, sedan mot Ömo där jag red mina hästar, provade mina nya saker;)
Jag och Sabine stackarn fick panik inne i stallet då hennes häst helt plötsligt slutade andas, började massera hennes strupe samtidigt som vi försökte få fram numret till veterinären.
Tack o lov fick vi igång andningen, PheW!
 
Sedan blev det trerätters hos min morbror och hans fru o henne barn, så otroligt god mat!
Först: toast Skagen, sedan inbakad oxfilé med kantarellstuvning och kroketter,
  efterrätten var hemgjord glassbomb!
Snacka om gott!
Sov i Tranås inatt eftersom hjärtat skulle jobba!
Nahe nu ska jag återgå till fixet av sminket!
xoxo
 

Kommentarer
Postat av: Tim

Hej! Du är ganska så väldans fin du.. ;) Kan man få din msn?

2012-09-03 @ 11:29:27

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0