Två hoppass, crash and buurn!

Jajamen har hunnit med endel idag!
Var ute i stallet runt tio och bar fram hindrena, började med Laban, hoppade först två kryss på ungefär 50, sedan la jag upp det ena först till ett räcke och sedan en oxer på 60, gick skitbra ända tills jag gjorde en missbedömning, laban och jag hoppade men var o en för sig, jag fick en fin nock men lyckades landa på knäna, det var bara o upp igen, avslutade med ett räcke på 60, 3 galoppsprång och sedan en oxer på 70, riktigt nöjd trots missödet!
Sedan var det Tiffs tur, övade enbart på avstånd då hon bara vill springa över allt hon ser, i slutet fick vi till det riktigt fint och hon lyssnade fantastiskt, hoppade ett litet räcke i trav, landade i galopp , två språng och sedan ett kryss på 50, det går framåt;)
Anyhow, that's my day;)
Xoxo


Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0