Vinterns vill ha!

Yes nu när jag är en fattig bondräng så behövs det en hel del nya saker till hästarna.
Här kommer lite av dem!
 

eftersom jag inte äger några vinterskor o ha i stallet hade dessa vart sjukligt goa o bära i stallet;)

ett hunterträns från Claridge house och en hoppsadel till Tiffano hade inte vart fel.
Har just nu bara en dressyrsadel till henne som INTE går att hoppa i..
mm Hvpolo.. behöver jag ens säga mer?
Tiffanie looks good in red;)

Eftersom Laban har absolut zero täcken behöver han verkligen ett vintertäcke, något som jag MÅSTE köpa innan det börjar falla snö ute..
Då Labans dumma sadel i kombination med min dumma rygg har gett mig en sjuklig ryggvärk hade ett sånt här vart skönt o ha när man gör allt tungt eller eftersom jag sitter ner otroligt mycket och behöver stöd för ryggen..
 
well well.. drömma kan man alltid;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Ems.com ♥

Hej hej fina du =)
jätte fin blogg =)

hoppas du haft en bra dag.
om du vill klicka gärana in och delta i dagens blogg.. http://emsinthebox.com/2012/october/alla-kan-vara-med-1.html#comment

om inte. kika gärna in och kolla mina tips på bloggen. kommer nytt nästan hela tiden =)

ha de super bra. kram Ems :)<3

2012-10-24 @ 20:57:16
URL: http://emsinthebox.com/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0