Såhääär mycket bryr sig aftonbladet om sina läsare!;)

 
Japp det är ju ingen hemlighet att kära aftonbladet gillar att publicera många artiklar om hälsa och allting som är farligt och berätta för oss att om vi går ut så dör vi inom tre år när man igentligen bara kan googla eller leva i nuet.
(Jag kör på det andra)
När vi ändå har betalat för plusartikeln som kostar vad i månaden?
Jag skulle för min del aldrig slänga pengar på en sådan skittidning men de lär ju finnas någon som gör.
Så ser ni ju att om ni nu vill klicka er in på en plusartikel så har de gjort det säääkert så att ni inte missar att man kan klicka på lendoannonsen och låna lite pengar samtidigt..
(de får precis som alla andra hemsidor betalt för om man klickar på deras annonser)
Bara jag som är fruktansvärt trött på denna tidining?
Nej BOJKOTTA aftonbladet är min åsikt;)
xoxo

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0