kan inte detta jävla året bara ta slut?

Jaa som rubriken beskriver. Helt sjukt vad mycket skit som hänt detta året.
Har verkligen gått från 2000 till 10 på bara 9 månader.
I början hade jag jobb, var sambo, det gick asbra med Tiffanie och jag hade fet ekonomi.
Två veckor in på året trillade jag av tiff, bruten fot och (det som hänt nu är pajjat knä och skev rygg)
Det vände lite när jag hittade Laban igen men man kan inte leva på drömmar..
Efter det blev jag av med jobbet, i Juni flyttade jag hem till mamma och därifrån vart hela sommaren åt fan i ungefär två månader innan jag träffade min nuvarande pojkvän.
Så trots en flytt, en ny utbildning, två hästar, en hund och en underbar pojkvän så känns hela livet som skit, allting är upponer, jag har aldrig varit den med lite pengar i familjen och det handlar inte om att jag inte kan hålla i dem, utan mer att jag blir frustrerad och vill inte använda dem alls, vilket såklart inte funkar!
Jag blir knäpp av att vara runt folk hela tiden men hatar att bo ensam, känner mig som den enda människan i hela världen.
Sa jag att jag hade bekräftelsebehov?
Ja knäppt knäppt.
Iallafall nu har nu lite update!
Jag siktar på att få ordning i livet snart!
xoxo
 
 

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0