Reach out and touch me!

Har verkligen inte pallat blogga i helgen, i fredags gick ja, simon och marie på marknaden efter att jag vart där en runda med hjärtat.
Vi käkade lite och åkte lite karusell och hittade trevligt folk, sedan körde jag ner hjärtat och hans kompis på kvällen.

På lördagen blev det först stallet, sedan hem och fixa sig och sedan var det dags för fest, mkt kul!
Var inte hemma förrens halv fem på morgonen, men guuud vad kul jag hade!

Igår var jag och Freja en runda på marknaden, mami vann på ankracet, kul!
Sedan fick jag och Freja halvspringa till stallet och ta hand om min blödande häst, hon hade fullt med bitmärken på hela ryggen så fick tvätta såren och smörja in dem.
Stackars gumman;)
Resten av kvällen spenderades i soffan med hjärtat.

Idag då?
Först var det kaos och lite mer kaos men sen blev det en runda till Laban med Freja, hon red och jag "lånade" han och galopperade över ängen utan hjälm i träningsbyxor och strumpor, mysigt värre;)
Vilken förebild jag är!
Nejmen kände att jag behövde det :)
Sedan körde vi och pysslade om Tiff igen.
Nu har jag fixat scones till mig och hjärtat som faktiskt slutar tidigt idag, skönt!
Nahe det var iaf min helg!
Vi hörs sen;)
xoxo


ovisad bild på freja o laban;)

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0