Lika trött som alltid;)

Hej på er!
Ändrade planer idag igen!
Körde först upp och fixade alla papper och sådant inför betet, ska köra dit nästa vecka och gå igenom staketet och hagen ordentligt.
Efter det körde jag till stallet, jag och Emmie miljötränade hästarna, gick superbra!
Tiff är numera vän med vattenmattan;)
Efter det körde jag och gick ut me hunden och sedan sprang jag för första gången på ett år en runda på löpbandet.
Började med 2,5km sedan började foten knaka så bestämde mig för att lägga av.
Tänker inte riskera en operation till.
Men ändå hyfsat nöjd, tänkte springa varannan dag, rätt så lagom.
Efter det körde jag hem och duschade innan Moyo knackade på dörren.
Har spenderat kvällen med henne, härligt!
Massa gott snack alltså!
Underbara saknade vän!
Nu har hon precis kört hem och jag tänkte försöka spendera en liten stund med hjärtat innan jag däckar av trötthet!
Vi hörs imon;)
xoxo


gamla bilder på moyo och jag;)
Jag var tjockis;)

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0