Första ridturen på Tiff!

Shiet vad jag var hemma när jag satte mig på hennes rygg igen, ville bara gråta av lycka!
Jag och Freja åkte till hagen och borstade hästarna, la på sadeln efter mycket om och men och satte upp.
Förväntade mig explosion men hon stod bara och kollade bak på mig som om hon sa "o nu då?"
Söta hästen!
Freja red barbacka och vi tog och skrittade ut en runda, travade lite och provade två galopper bara för att kolla om hon kickade, en gång hände det men det är förmodligen för att sadeln inte passar i hope..
Menmen nu är jag uppe igen och hoppas på framsteg, vad jag har saknat min lilla ponny<3
Här får ni en bild från dagen!


Glad Freja;)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Freja

Hihi detta gillas mycket!:D

2012-05-31 @ 00:02:24
Postat av: Freja

Hihi detta gillas mycket!:D

2012-05-31 @ 00:04:16

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0