fööeetoografeeering kaa!

Jojomen!
Ska vi se var jag lämnade tråden igår...
Jajust de!
Hämtade Freja igår och så körde vi upp till Laban, red ett jäkla dressyrpass, riktigt kul.
Trimmade Freja lite med, måste ut och börja springa med den tösen;)
Efter det körde vi en runda och kände badsuget komma så vi drog och tog årets första dopp.
Sjuuukt kul!
Film kommer;)
Sen var jag ute på lite äventyr och somnade inte förrens tre inatt, illa Jennie.
Gick upp nio och började fixa mig, hämtade Simon, åkte och träffade fotografen och fotade lite olika scenarion, skitkul verkligen!
I have found my thing;)
Åkte till stallet och fixade mig och sedan var det dags för lite grillning.
Är precis hemkommen från lite äventyr med Marie!
Just nu är jag sjuuukt trött!
Ska smälla i mig lite våfflor och sedan soooova!
Hörs sen;)
xoxo



bild från igår!

Kommentarer
Postat av: FREJA! :D

Sen när du har bilderna från fotograferingen kan du inte lägga upp dem då? :D

2012-05-02 @ 19:29:36

Lämna din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

What do you need to say?:

Trackback
RSS 2.0